11 Haziran 2011 Cumartesi

13 SEPET SÜSLEME

SEPETLER NEREDEYSE HAYATIMIN BİR PARÇASI OLUYOR 





 Geçen yıl aldığım sepetleri bahçe makası vs. için kullanmıştım. Su ve toprakla içiçe olunca da bir hayli kirlenmişlerdi. Onları önce yıkayıp kuruttum.





Sonra da beyaz akrilik boya ile boyadım ama sepetleri fırça ile boyamak zordu. Ben de eşimin eline tutuşturup atölyede spray boyayla boyamasını istedim. Baktım ki çok güzel olmuş hemen onunla bir anlaşma yaptım. Bundan sonra boya işlerini o yapacak. Böylece hemen bütün çalışmalarımızı ortak üretebileceğiz. Eskiden beri sevdiğim insanlarla ortak yaptığım işlerde yalnız yaptıklarıma oranla daha iyi sonuçlar almışımdır. Salata bile 2 kişiyle yapılınca daha lezzetli oluyor. Belki de bu yüzden bu sepetler gözüme çok güzel göründüler.


Boyanan sepetlere internetten aldığım bir çiçek sepeti motifini yazıcıdan çıkarıp dekupaj yaptım.


Sadece beyaza boyanmışken bile şık duran sepetler dekupajdan sonra iyice güzelleşti ama yine de bir eksik var gibiydi.

Evde bulunan kumaşlara göz gezdirdim. Öyle bir kumaş buldum ki , üreticisine sipariş verseydim ancak bu kadar uyumlu renklerle dokunurdu. Tamamen seçtiğim dekupaj resmi ile aynı renklerde bir ekose kumaştı. 


Daha kumaşı sepet içlerine gelişigüzel bıraktığım zaman bile içim açıldı. Tabii hemen makinenin başına oturdum. 


Ölçtüm biçtim diktim.


Önce merdiven basamaklarında çektim resimlerini. Sonra beyaz zemin üzerine oturttum.


Yetmedi üstüste yerleştirdim.

Dönüp dönüp seyrettim.. Yine de eksik vardı. Sepet kurdelesiz olur mu? 
İçlerinden birine minik bir kurdele takınca "İşte tamam oldu" dedim. 

Dekupajlı, kumaş kaplı sepet




13 yorum :

  1. çok güzel, harika olmuşlar, benimde yapasım var:))))

    YanıtlaSil
  2. Yap tabii Noblesse. Sepete herşey yakışıyor. Sepet de heryere yakışıyor.

    YanıtlaSil
  3. Bu sepetlerden bende de var. Benim de aklımdaydı ama sizin yaptıklarınız şahane olmuş. Çok severim sepetleri. Her yere de yakıştırırım. Ben önce kumaşı buldunuz, sonra dekupaj resmini uydurdunuz sandım ama değilmiş. Çok uyumlu olmuş gerçekten. Sizin ve eşinizin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzeller..ellerine,yüreğine sağlık..öptüm
    Ayla

    YanıtlaSil
  5. Ay çok teşekkür ederim Marifetli Peri... Yorumlarınız neşe katıyor dünyama. Ayla'cığım, çok güzel bir sürpriz oldu. Adını görünce yıllar öncesine gittim. Seninle tanışmamızın üstünden neredeyse 10 yıl geçmiş farkında mısın? Yorumun ve dileklerin için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. abla çok güzel olmuş bayıldım :D ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Sepet kullanmayı ben de severim. Çocukların oyuncakları, çorapları, şallar...mutfakta da kullanırım. Sizinkiler de çok hoş olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. Semi.. Bloguna girip sepetlerine baktım az önce.. Her biri başka harika. Bayıldım hepsine . Ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
  9. merhaba gülsüm hanım ben nuran. Siteniz ile izlediğim dikiş dersi bloğundan dün tanışmış oldum. Görüşmek üzere sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  10. Bloguma hoşgeldin Nuran. Umarım keyifli zaman geçirirsin burada. Görüşmek üzere

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık ne güzel olmuşlar renkler dediğiniz gibi tam olmuş.iyi günlerde kullanın:)

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel düşünmüşsünüz, basit bir sepet harika bir sanat eseri olmuş. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevgili Özlem. Hoşgeldin aramıza. Ne iyi ettin de geldin. Bir kap komşum daha oldu. Hemen senin blogunda alacağım soluğu.

      Sil

İYİ Kİ VARSINIZ...