21 Temmuz 2011 Perşembe

9 Kırmızı İpek Üzerine Çalışılmış Takı

ELLERİNE SAĞLIK AYŞENUR'CUĞUM 

Kırkardeşimin çalışması olan bu takıya hayran oldum. Sizinle paylaşmak ve yorumlarınızı almak isterim.
Malzeme olarak kullandığı kumaş saf ipek. Kumaş üzerine yaldız kontür ile desenler çalışmış ve mineli taşlarla süslemiş kolyeyi. Ben hiç takı çalışmayı düşünmedim. Yapamam gibi geliyor bana. Ama bunu gördükten sonra ... Acaba? diyorum. Denesem hoşlanır mıyım?
DİĞER RESİMLER İÇİN DEVAMINA BAKMAYI UNUTMAYIN OLUR MU
Kırmızı İpek Mineli kolye

Kırmızı İpek Kolye
Kırmızı Mineli Kolye
Kırmızı İpek Kumaşa Yaldız Desenli Kolye
Kırmızı İpek Kolye






9 yorum :

  1. "Ablasına bak, kardeşini al" durumu :) Sevgili kardeşine selamlar. Ellerine sağlık. Çok hoş.
    Şimdiye dek denememiş olmana şaştım. Bence bir el at takıya da.

    YanıtlaSil
  2. Gülsüm Abla sizmi yapamıcaksınız? :))

    kardeşinizin ellerine saglık, çok zarif olmuş :)

    YanıtlaSil
  3. Kardeşim bu işin eğitimini aldı kızlar. Hem tasarımları hem çalışmaları , özellikle dikişi muhteşem. Ama üniversiteyi farklı bir branşta okudu. Şimdi de deliler gibi çalışıyor. Zamanı olmadığı için de bu işlere yönelemiyor. Benim hobilerimle uğraşmama ön ayak olan da odur.

    Aslı.. takı olayını sevemedim bir türlü. Fimo çalıştım. Takı yapılabilecek bir dolu fimo tasarımları oldu elimde. Ama bir türlü oturup takıya dönüştüremiyorum onları. Bir tane , sadece bir tane yapsam devamı gelecektir belki.. Bakalım bir gün o da olur..

    YanıtlaSil
  4. ablacığım maşallah kızkardeşin de senin gibi becerikli.ellerine sağlık diyor sevgi ve selamlarımı söylüyorum.sana gelince eminim bi başlasan muhteşem işler çıkarırsın ortaya.eminim ve hatta merakla bekliyorum .sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. İnşallah yapabilrim Alanay. Takı dünyası farklı bir dünya. Malzemem yok. Üstelik neye ihtiyacım olur, onu bile bilmiyorum. Ben fazla takı da kullanmam. Otantik tarz bir kaç gerdanlığım var. bir de ipek kumaşlı bir kolye. Küpe kullanamam. Kulaklarım yara oluyor. Alyans dışında yüzük kullanamam. Yüzükleri herbir yere takar canımı yakarım hep. Yani anlayacağın elimde örnek olacak materyalde yok. Sanırım istek de yok. Sadece yapılanlara bakıp özeniyorum. İlerde belki..

    YanıtlaSil
  6. Çok zarif ve şık bir takı olmuş; taş muhteşem, bayıldım, ipekle de çok güzel uyum sağlamış. Kardeşinizin de ellerine sağlık Gülsüm abla.

    YanıtlaSil
  7. çok güzelmiş ve çok şık ayrıca çok beğendim gerçekten ellerine sağlık kardeşinizin .

    YanıtlaSil
  8. Gülsüm abla, madem elinde fimo çalışmaların var, onları takı yapsana.Bitirince haber ver, bir tatil yöresine gidip, tezgah açıp satalımmm.-) Aslında olabilir.Kuşadasında sahilde bu tür ürünleri satan tezgahlar için yer yaptılar.

    Nette takı örnekleri var.

    http://www.koraljka.com/novo/ribice/index.htm

    soldaki balık, ev, çiçek şekillerine basarsan diğer örnekleride görürsün.

    Burdada tırnak süsü yapmışlar

    http://falsetips.blogspot.com/2011/03/fimo-trnak-susu.html

    YanıtlaSil
  9. Işıl.. Teşviklerin ve desteğin için binlerce teşekkürler canım. Yaptıklarımı yayınladım. Üzerine de neden devam etmediğimin açıklamalarını yaptım. Ama bu ileride hiç fimo çalışmam anlamına gelmez. Şu aşırı sıcaklar bi geçsin. Fimolar eriyip eriyip ellerimde vıcık vıcık olmadan çalışabileyim. Sanırım yine yaparım birşeyler. Sağol birtanem...

    YanıtlaSil

İYİ Kİ VARSINIZ...