14 Temmuz 2011 Perşembe

9 OTTOMAN VAZO



İşte Osmanlı şişenin arkadaşı da tamam. (değil aslında. Kontür çekilip verniklenecek.) Yine epey uğraştım ve
öyle bir an geldi ki çaresiz kalıp kaliteyi düşürmek pahasına hataları kamufle etmek zorunda kaldım. Peçetenin boyutlarının vazoya uymaması yüzünden yaptığım ekler çok kötü dırdu. Elimdeki sim kurdeleyi geçirdim. Renk uyumu filan tamam da... malzemeler uyumsuz oldu. Peçete, kabartma, kontür fiilan derken bunların yanında kurdele tarzı bişi çok sırıttı. Sökmeye kalkışsam iyiden iyiye bozulacak. Ben de "olduğu kadar..." deyip fotoğraflarını size yollamaya karar verdim.  



Hele vazonun iç kısmındaki biyenin eğriliği hiç ama hiç yakışmadı bu güzelim çalışmaya. Hoşuma gitmedi açıkçası. Belki bozup yeniden yaparım. Ya da başka objelerle dah iyilerini yapmaya çalışırım. N'apalım. Olduğu kadar.

Hmm.. Bozmama gerek kalmadı. Biraz düzelttim gibi

Şu püsküller sallanıp duruyordu ya.. Onları çepçevre yapıştırdım vazoya. Çok daha güzel durdu şimdi. Kontürleri de çektim. Şişeye göre çok daha muntazam yapabildim. Eh.. Şimdi yüzüne bakılır gibi oldu... :) Bidahakine daha güzel olacak, eminim.



9 yorum :

  1. Arkadaşı da kendisi kadar güzel olmuş, sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Bu da çoook güzel, saraydan fırlamış gibi, çoook zevklisin Gülsümcüm, ne kadar güzel uyduruyorsun birbirine :)

    YanıtlaSil
  3. Pek asaletli oldu bu takım:))) Resmen saraydan gibiler. Çok beğendim. Elinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  4. Haksızlık etme Gülsüm abla çok güzel olmuş bence de :)

    YanıtlaSil
  5. Bence de çok güzel olmuş,çok şık ellerinize kollarınıza sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler canlarım. Her yorumunuz daha iyiyi yapmam için bana öyle büyük destek oluyor ki. İyi ki blogu açmışım, iyi ki sizleri tanımışım. Emekli hayatım sessiz sedasız geçerken birden canlanıverdi sayenizde. :)

    YanıtlaSil
  7. İkisi de harika görünüyor, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık.. çok güzel olmuş.. renkler ve diğer malzemeler çok uyumlu..

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Sibel ve Öblem. İyi ki varsınız.

    YanıtlaSil

İYİ Kİ VARSINIZ...