4 Ocak 2012 Çarşamba

8 KABARDIM - KABARTTIM






Annemin yaşadığı apartman, binalar arasında sıkışıp kalan ve sonunda pes edip kendini taş bina yığınlarına teslim eden bir limon bahçesine inşa edilmiş. Bahçenin bir kaç ağacına dokunmamış müteahhit. Balkondan bakınca limon ağaçlarını görmek bambaşka bir duygu.

Bahçe ve annemin 80 kadar çiçeğinin bulunduğu balkon harika bir kombin oluşturmuşlar.


Ama saksılar arasında bir tanesi geldiğim günden beri "Beni süsle" diye çağırıp duruyordu. Bugün 1 çorba kaşığı un ve 1 çorba kaşığı beyaz tutkala bir fiske tuz katıp minicik bir hamur yaptım. Annemin peçete çekmecesinden de bir peçetenin çiçeğini kestim. Çabucak  kabartma yapıp saksıyı süsledim.


Annem beğendi. Anlayacağınız uğraştığıma değdi. 


Kısa günün keyfiydi bu. İyi ki hobilerim var. Hatta iyi ki şanslıyım diyorum çünkü ihtiyacım olan malzemeleri annemin evinde bulabiliyorum. Ya da belki malzemeler beni buluyor.




8 yorum :

  1. hobilerimiz bizim ilacımız zaten, her derdimize deva :)
    Saksı da çok güzel, manzara da, annenin çiçekleri de, ama bişey sorcam, annen gizli gizli hobi işleriyle uğraşıyor galiba, anacım beyaz tutkal her evde olan bişi diil kiii :))

    YanıtlaSil
  2. Valla Banu'cuğum, annemin elinden gelmeyen yoktur. İpek ve tafta üzerine boyama desenlerden tut da, kumaştan çiçek yapımına, dikişten,çiniğnesine kadar aklına ne gelirse yapabilir. Zamanında yaptıklarına hayran olur insan ama artık yapmıyor. Beyaz tutkalı da kırılan sandalye vs. tamiri için her zaman evde bulundurur. Ayakkabı-terlik-mobilya hatta ütü tamiri bile yapar. Onun malzeme çantasında bir çok alet edevat, yedek parça filan vardır. Yaa.. zaten annem çok şey bildiği için onunla çekişiriz hep. Azıcık da bilmese.. Hani biraz cahil olsa, ona bir şeyi kabul ettirmek daha kolay olacak. Annemi eşsiz ve otoriter kılan şey onun bilgisi ve muhteşem kıvrak zekasıdır.

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık canım çok da güzel görünüyor.üstteki yorumu okudum Anneciğine MAŞALLAH anım sağlığı yerinde olsun yine yapsın inş.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, elllerinize sağlık;)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel balkondaki çiçekler,içim açıldı görünce.Balkona oturup,çayını yada kahveni alıp,o güzel çiçekler arasından bakacaksın etrafa.Ankara kışında iyi geldi.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel düşünmüşsün ve sonuç ne güzel olmuş, hamurunuda kendin yapmışsınya tebrik ederim. :)

    Ayrıca balkonundaki çiçeklere bayıldım. :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bir değişim olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  8. harıka bır balkon cıceklerı cok sevıyorum

    YanıtlaSil

İYİ Kİ VARSINIZ...