1 Nisan 2012 Pazar

31 LOHUSA ŞERBETİ BARDAK SÜSÜ

Artık Gülbilge'nin anne karnındaki yolculuğunun sonuna iyice yaklaştık. Asla kelimelere sığmayacak, izahı olmayan bir bekleyişi yaşıyoruz. Nefeslerimizi tuttuk desem olmaz. Çünkü hiç kimse bu denli uzun bir bekleyişi soluk almadan tamamlayamaz. Dakikalar saate, saatler güne uzadı sanki. Aslında sorun bizde çünkü biz beklemeye çok erken başladık. Düşünsenize ben Eskişehir'e geleli 10 gün olmuş.

Elbette bu bekleyiş oturarak hiç geçmezdi. Durmadan kendimi oyalayacak bir şeyler yaptım. Ortalık topla, süpür , sil, toz al, yemek yap. Tamam da nereye kadar. Bu telaş arasında birden aklıma lohusa şerbetinin malzemelerini almadığım geldi. Dün doktor kontrolünden sonra çarşıya koşturduk. Malzemeleri aldık. İşte o zaman "Dannn" dedi. Bardaklar süslenecekti ya. İyi de.. nasıl? Bütün kurdeleler, çiçekler, silikon tabancam vs. hepsi Bursada. "Hayııırrr... Bu ne şov merakıdır.




Kadınların işleri güçleri hava atmak. Bir düz bardak nelerine yetmiyor" şeklinde söylenerek bir tuhafiye mağazasına girdim. Kurdeleleri tavana asıp uclarını aşağı sarkıtmışlar. Tavana baktığınızda öyle tatlı bir manzara görüyorsunuz ki.. Havai fişek ışıkları gibi filan. İçlerinden pembe lastikli kurdeleyi beğendim. Bir de minik çiçekler satın aldım. Pembe makara da alınca ihtiyaçlar tamamlanmış oldu. Akşam zaten uyku tutmuyor ya beni. Aldım elime iğne ipliği, bardaklara halkalar yapıverdim. Tepsinin saplarına da minik çiçekler diktim. Malum yapıştırıcı olmayınca tutturabilmenin tek yolu dikmekti. İpi kulpa dolayıp çiçekleri diktim. Bir de şerbeti hazırladım gece gece. "Sürahilere koyar buzdolabında saklarız. Gülbilge geldiğinde şerbet telaşesi yaşamam bir daha" dedim. Tabii saat 03.00 olduğunda ben hala yatmamıştım. Yine benim gecemle gündüzüm yer değiştirdi anlayacağınız. Kısacası artık Zeynep'in bardakları süslü... :)

NOT: Gece süsledim ya bardakları. Sabah Zeynep'in dolabında uğur böcekleri buldum. "Aman da aman . Ne yakışır bardaklara" deyip hemen yapıştırıverdim pembe halkaların üstüne. Yaşasın. Çok da güzel oldu . İki arada bir derede, hobi odamdan 300 km. uzakta ancak bu kadar olabilirdi. Ah şu fotoğraflar da güzel çıksaydı. Işık ayarı yapamadım, koyu renk fon bulamadım. Öyle buğulu, bulanık çıktılar.















31 yorum :

  1. Abla yine harikalar yaratmışsın.
    Her şeyin bir çözümü var değil mi? Yapıştırıcı yoksa, iğne iplik var, yeter ki yapmak isteyelim :)
    Emeğine sağlık :)
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  2. Çok cici olmuş, emeğinize sağlık.
    Artık hayırlısıyla sağlık ve huzurla minik prensesi kucağınıza almak kaldı.
    Sevgiyle kalın, daima...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, sevgili okuyan. Artık gelsin yani.. Bizim Gülbilge Sultan ağırdan alıyor. Ben de bloga yazı yazmaya korkuyorum valla. Daha gelmedi... Bekliyoruz şeklinde devam edecek blog yazılarım anlaşılan.

      Sil
  3. hayırlısı ile bir avazda ikiside kurtulur inş.anneannesi bardaklar da pek güzel süslenmiş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay aminnn, bu bizim ailedeki ilk torun olunca hepimizin gözü,kulağı aklı Eskişehir'e takılı kaldı Aksungur, Ablamın sürekli nete girme imkanı olmuyor, bu yüzden ben devreye girdim :)) Çok teşekkürler, sevgiler

      Sil
  4. Merhaba Çok şeker olmuş elinize sağlık.Sağlık ve huzurla büyütürsünüz inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Mehtapcım, bi doğsun da :))), sevgiler
      Ayşenur

      Sil
  5. Hifffffffffffffff............
    :P

    YanıtlaSil
  6. çok şirin olmuşlar ablacığım ellerine emeğine sağlık.rabbim kolay bir doğum nasıp etsin inşallah.sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah gülbilge sultanı.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol mihrimah. Öyle yoğun geçti ki bu birkaç gün. Yorumlara yanıt vermekte geç kalıyorum. Bloglarınıza hiç uğrayamıyorum. Oysa çok merak ediyorum neler yaptığınızı. Gülbilge Sultan da epeyce ağırdan alıyor. Doğum sürecine gireli 3. gün bugün. Bakalım daha ne kadar bekletecek bizi.

      Sil
  7. Çok güzel olmuşlar..Uğur böcekleride ayrı bir hava katmış..Elinize sağık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. Umarım sizin çalışmalarınız da güzel gidiyordur. Satışlarınız, siparişleriniz bol ve bereketli olsun.

      Sil
  8. ellerinize sağlık çok şık görünüyor.

    Hayırlısıyla kucağınıza almanız dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Örgü Çantam. İnşallah bir kaç gün içinde mutlu haberi sizlerle de paylaşırım...

      Sil
  9. Harika fikir:)) Basit ama çok havalı:)) Ellerinize sağlık. Hayırlısıyla kullanmak nasibolsun inşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah.. tam da dediğin gibi Nedretciğim. Basit, kolaycacık ama sevimli oldu. Çünkü bu kadar kısa sürede daha detaya girmek mümkün değildi.

      Sil
  10. Çok sevimliler.Elinize sağlık.Hayırlısıyla kavuşursunuz umarım prensesinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Güneş. İnşallah kısa bir süre sonra mutlu haberi sizlerle paylaşırız.

      Sil
  11. çok güzel olmuşlar iyi günlerde kullanın emeğinize sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil
  12. çok cici olmuşlarrrrrr....

    YanıtlaSil
  13. Aman ne şeker şeyler. Doğrusu bu yeni âdeti bilmiyordum, pek güzelmiş. Süslemede son nokta :)
    Mutlulukla kullanın Gülsüm'cüğüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Nihalciğim. Gerçekten de süslemede son nokta. Şeyy.. ben bir şaka yapacağım ama umarım kimse alınmaz. Hani kasaplar yüzülmüş hayvanları vitrinlerine asıp popolarına da renkli kağıtlardan fiyonk sokuştururlar ya. :)) Onları ilk gördüğümde saatlerce gülmüştüm. Bizim Türk hatunlar da süslenmedik yer bırakmıyorlar. Buna epeyce gülüyorum ama uyum da sağlıyorum. Hani, bizim neyimiz eksik ben de yaparım şeklinde süslemelere tam gaz devam ediyorum.

      Sil
  14. he he pembe jartiyerli bardaklar :))) şirin şebelek şeyler, bi dur artık abla yaa, umarım Gülbilge'ye de dekupaj yapmazsın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep de öyle söylüyor. "nnem hobi malzemelerini getirmiş olsaydı koltuklara bile dekupaj yapardı" diyor. Ama açıkçası pek de vakit kalmıyor.

      Sil
  15. Pembişli pembişli çok CiCi 'ler.. elinize sağlık.. (^_^)

    YanıtlaSil
  16. Çok sevimli, çok şeker olmuşlar. Ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Sarı Melek. Seni gördüğüme sevindim.

      Sil

İYİ Kİ VARSINIZ...