27 Nisan 2012 Cuma

4 YİNE BİR CAM KAVANOZ SÜSLEME ÖRNEĞİ


Kısa günün karı dedim ve bir cam kavanoz daha süsledim.Ben bu işi çok seviyorum...

Yaptığım iş oldukça basit aslında. Gazetenin resim ve renk olmayan bölümlerini kullandım.Nescafe yaptım önce. Biliyorum "Konumuzla ne alakası var şimdi kahvenin" diyeceksiniz. Ama ben kahveyi içmek için değil gazete kağıdını eskitmek için kullandım. Fırçayla kahveyi gazeteye bir güzel sürüp kuruttum. Harika bir eski gazete elde ettim. Sonra gazetenin ince uzun parçasını kavanoza sarıp dekupaj tutkalıyla yapıştırdım. Sonra başka gazete parçaları kesip kenarlarını yaktım ve ilk gazetenin üzerine gelişigüzel yapıştırdım.Hepsinin üzerine dekupaj tutkalı sürdüm. Tutkal, malzemeyi hem koruyor hem de hafif bir parlaklık oluşturuyor.

Kapağına cam elyaf yapıştırıp üzerini telis bezi ile kapladım.
Tabii iş bu kadarla kalmadı. kırnapı iki kat yaptım. Üçe böldüm ve saç örgüsü şeklinde elde ördüm. Onu da kavanozun çevresine 3 defa sardım. Uclarını püskül şeklinde serbest bıraktım. Üzerine de yeşil keçe kurdeleyi iğne iplike tutturdum. Bu kavanozu artmiş olan ufak kurdele parçalarını saklamak için kullanacağım.







4 yorum :

  1. ay severim ben onun papyonunu :))) şirin zevkli ablam benim ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler tatlım. Eğer senin yorumun gelmeseydi blogumda yorumla ilgili bir sorun var diyecektim. Çünkü tek bir yorum bile gelmedi. :(

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık harika olmuş. bende küçük mama kavanozları biriktirdim bakalım ne zaman ne yapacağım:)))sizin yaptıklarınızdan kopya alacacağım biraz:)))
    sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Halime'ciğim. Beni hiç ihmal etmiyorsun. Ben de bloguna hep uğruyorum ama yeni bir şeyler bulamıyorum. Neler oldu? Zaman ayıramıyor musun? Umarım herşey yolundadır.

      Sil

İYİ Kİ VARSINIZ...