22 Şubat 2016 Pazartesi

14 KUCAK TEPSİM ESKİMİŞTİ BİR DAHA ESKİTTİM.



Terapi olsun istedim. Yani belki beni gözyaşlarının içinden çıkarır dedim.

Evde bir TV var. Ama pek işe yaramıyor. Çünkü, bana yeni bilgiler katmayan, duygusal dünyama pozitif katkısı olmayan, beyin yıkamayı hedef edinmiş programları izlemiyorum. Dizilerden nefret ediyorum. Bilgi içerikli yarışmaları ve haberleri izliyorum. Türksata bağlı TV. Yani öyle paralı kanallar yok bizde. Film, belgesel vs. kıtlığı yaşıyorum. Bu yüzden TV benim oyalanma aracım değil.

Boş zamanlarımı PC başında geçiriyorum. Haberleri de genellikle PC den izliyor, gazeteleri PC den takip ediyorum.

Ne kadar kaçarsa kaçsın insan, vatanı söz konusu olunca travmalardan kurtaramıyor kendini. Son 3-4 yıldır millet olarak darbe üstüne darbe yaşıyoruz. Tam bir travmadan çıkıyorum derken bir yenisi daha da ağır biçimde patlak veriyor. Üzülüyorum. Korkuyorum. Uykularım kaçıyor ya da uykuya sığınıyorum bazen. Dikkatimi hiç bir şeye veremiyorum. En sevdiğim iş kitap okumaktır. Son zamanlarda okuduklarımı da anlayamaz hale geldim.

Hobilerim vardı. Her türlü el işi ilgi alanım içindeydi ama ne yazık ki artık ilham filan da kalmadı. Yeni bir şeyler yapmak için odaya girdiğimde malzemelere aptal aptal bakıp çıkıyorum.

Sonunda yıllar önce kızımın bana hediye ettiği ve daima elimin altında olan, her fırsatta kullandığım kucak tepsisi dikkatimi çekmeyi başardı. Çok yıpranmıştı. Zemindeki resim yer yer silinmişti. Kirli görünümünden kurtarmaya karar verdim ve elimdeki malzemelerle onu bir güzel eskitip yeni bir resim yerleştirdim. Transfer kağıdı kullandım. Güllü dallı şeyleri sevmem ama piyasadaki hazır kağıtlarda benim sevdiğim desenler yok. Ben de kolaya kaçıp elimde olanı kullanıverdim.

Son olarak Allah vatanımızi bir an önce bu kabuslardan kurtarsın diyorum. Amin.










14 yorum :

  1. ayyy... çok eskimiş buuu... at sen bunu... bu tarafa doğru at ama :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yollarım da kucağım kabul etmez. Yıllardır bütünleştiler tepsiyle adeta. :)

      Sil
  2. Ay ne güzel olmuş.bende fırının üzerinde unutmuşum sıcaktan icindeki silikonlar erimiş,öylecek duruyor kenerda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa...Hiç akla gelmeyecek bişi bu. O boncuklar sıcaktan çabuk etkilenir tabii. Eğer üşenmezsen yenileyebilirsin.

      Sil
    2. Gülsüm Ablacığım, bilgisayarımdaki bozukluk, internet yoksunluğu yüzünden mesajına dönemedim, özür dilerim...Bilsen nasıl sevindirdi beni merakın...çok teşekkür ederim...Umarım her şey güzel olur, vatanımız için, geleceğimiz için...

      Sil
    3. Hiç sorma Ayşe, O kadar merak ettim ki...Aklıma neler neler geldi. Allah korusun hepinizi. Neyse ki sadece internet sorunuymuş. Varsın olsun. Bir daha böyle bir şey olursa ne yap et bloguna "ben iyiyim" diye yaz. İnan ki aklım çıktı. "Sanal ortamda nedir bu merak" deme, insan alışınca yazılara,yazan kişiyi kendinden biri sayıyor. Allaha emanet olun hepiniz.

      Sil
  3. Vatanımıza kastedip milletimize şehit acısı yaşatanları,anaların yüreklerini daglayanları Rabbim Kahhar ismiyle kahretsin inşaallah. Huzur içinde ekmeğimizi bölüşüp yaşamak varken bela arayanlar belâlarını bulur bir gün. O günün uzak olmaması dileklerimle hoşça kalın.

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım sizi sevgiler yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle ben de beklerim

    YanıtlaSil
  6. Duygularımız aynı Gülsüm'cüğüm. Ben de kendimi ite kaka bir şeyler yapmaya çalışıyorum, nerede o eski heves heyecan.
    Tepsin eskidikçe daha da güzelleşmiş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Desen ne hoş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Sorma, bu yılı çıldırmadan tamamlarsak ne ala..Böyle bir şeylere vermesek kendimizi, sadece haberlerle tam fıttırmalık..Allah hepimize güç kuvvet versin..Ellerin de dert görmesin..

    YanıtlaSil
  9. görüyorum ki milletçe yaşadıklarımız seni de derinden etkilemiş, buralardan uzaklaştırmış. yaşananları seyrediyoruz maalesef, film seyreder gibi:( ama ülkeye sahip çıkamıyoruz birey olarak, bari aklımıza sahip çıkalım gülsüm'cüm, hayat devam ediyor ve sen de hobi odana gir, olumsuzlukları bir kenara bırakıp kendin için birşeyler yap, mutlu olmaya çalış.
    tepsi şahane olmuş, haydi devamı gelsin bu güzelliklerin.
    kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil

İYİ Kİ VARSINIZ...